Dovolená v polských Krkonoších: hotel s polopenzí či plnou penzí, neomezený vstup do aquaparku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jestli je možné bezlepková dieta. A kolík by stálo pro dvě dospělé osoby na čtyři noci. A jestli je možnost sehnat dopravu . Děkuji
Dobrý den, Martino, děkuji za dotaz.
V hotelu je podávané jídlo formou bufetu. Věřím tedy, že si i s bezlepkovou dietou vyberete.
Nabídka obsahuje tzv. flexibilní ceny, což znamená, že se cena může lišit v závislosti na konkrétním termínu. Cena pro dvě osoby za jednu noc je od 3 290 Kč.
Doprava je v tomto případě na vlastní náklady. :-)
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Eva
Dobrý den,
obracím se na Vás s dotazem ohledně snídaně. V kolik se může jít na
snídani? Tuto informaci jsem nenašla ani na jejich oficiálních stránkách
hotelu. Děkuji
Dobrý den, Lucie, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz.
Snídaně v Hotelu Sandra Spa Karpacz podávají mezi 8:00 a 11:00 hodinou.
S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den,
máme děti ve věku 2 a 4 let, opravdu nelze objednat dvoulůžkový pokoj,
kdy pro menší dítě by nemusel být nárok na přistýlku?
Děkuji
Dobrý den, pane Petře, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz.
Maximální kapacita ve dvoulůžkovém pokoji jsou 2 dospělé osoby a
1 dítě (bez ohledu na věk dítěte – jedná se o 4. osobu). Pokud tedy
chcete pobyt absolvovat ve čtyřech, můžete si zakoupit pobyt ve studiu,
které také naleznete v naši nabídce. Děkujeme za pochopení, že
dodržujeme pravidla nastavená hotelem. S přáním příjemného dne, CK
Zanzo – Silvie
Dobry den, jsou na pokoji zupany? Pokud ne, jaky je prosim poplatek za pujceni? Dekuji
Dobrý den, Sabčo, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz.
V Hotelu Sandra Spa Karpacz jsou k dispozici župany za poplatek 14 PLN za
první den a 7 PLN pak za každý další. Děkujeme za pochopení, CK
Zanzo – Silvie
Dobrý den,
pokud bych objednala jednolůžkový pokoj pro 1 dospělého a 15 let syna,
tak je v pokoji 1 postel + přistýlka.
Je to prosím pro syna 15 let dostačující.
Moc děkuji za odpověď Jana
Dobrý den, paní Halamová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš
dotaz. V jednolůžkovém, menším pokoji, je klasická manželská postel,
přistýlka se již do pokoje bohužel nevejde. Děkujeme za pochopení.
S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den,
hledám pobyt pro naši 4člennou rodinu a tento hotel nás nadchl, splňuje
všechny naše požadavky. Pobyt potřebujeme potřebuje strávit
o Velikonocích. Dělám něco špatně, nebo to prostě nejde? Studia jsou na
požadovaný termín asi plná a do pokoje se zdá, že nás čtyři neobjednám
(dětem jsou 6 a čerstvé 4 roky, je to drobek, vzrůstem i apetitem,
zvyklý spát v posteli s námi). Děkuji za reakci!
Dobrý den, paní Jano, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz.
Předpokládáte správně, že termíny o Velikonocích (pro čtyřčlennou
rodinu) jsou vyprodány, ale napište nám prosím na info@zanzo.cz a my se pokusíme
kontaktovat partnera s dotazem a prosbou o navýšení kapacity. Nic Vám
však v tuto chvíli nemůžeme slíbit ;-) Děkujeme za pochopení a přejeme
příjemný den, CK Zanzo – Silvie
Dobry den, v jakem casovem rozmezi se prosim serviruji vecere? Dekuji
Dobrý den, Sabčo, zdravíme Vás a děkujeme za Váš dotaz. Bohužel tuto
informaci od partnera nemáme a na základě telefonického dotazu nám bylo
sděleno, že se časy mohou měnit, dle obsazenosti hotelu a sezóny.
Aktuální informace budou v den příjezdu k dispozici na recepci. Děkujeme
za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Je možné přijet s malým psem – čivava? A pokud ano, kolik se za něj platí?
Dobrý den, paní Grieblová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš
dotaz. Jak uvádíme v nabídce, na našich stránkách, v sekci příplatky,
domácí mazlíčci jsou povoleni za příplatek 95 PLN/noc (za každého
mazlíčka). S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, je tobogán z obrázku pouze venkovní? Jedeme v zimě. Děkuji.
Dobrý den, paní Viková, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz.
Tobogánem se projedete i v zimě, jeho počátek i konec je v budově,
takže nemusíte vyházet ven. S přáním příjemného dne, CK Zanzo –
Silvie
Dobrý den. Prosím na jakých pokojích jsou balkóny? Jsme kuřáci, tudíž hledáme pokoj s balkónem, na kterém se může kouřit. Děkuju za info.
Dobrý den, Naďo, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Vzhledem
k tomu, že hotel je nekuřácký a v jeho prostorách je zákaz kouření,
nemůžeme Vám doporučit ani kouření na balkóně. Již jsme řešili
situaci, kdy jeden klient polil vodou druhého právě v důsledku kouření na
balkóně. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den. Za tým CK
Zanzo – Silvie
Dobrý den, jak daleko je prosím nejbližší lyžařský areál? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, milá Ivo. Děkujeme za Váš dotaz! Nejbližší areál je Karpacz
Ski arena. S přáním hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna
Dobrý den, potřebuji vystavit fakturu pro zaměstnavatele, aby ji uhradil
on a ne přímo já, jak mě to navádí při zadání termínu.
Jde to? Moc děkuji, Loudová
Dobrý den, milá Mirko. Děkujeme za Váš dotaz! Postup pro využití FKSP pro
pobyt přes naší CK přikládám ZDE. S přáním
hezkého dne, CK Zanzo
Dobrý den, jde tento pobyt koupit bez termínu (máme v plánu až příští rok), aby platba proběhla přímo od zaměstnavatele? Děkuji za odpověď
Dobrý den, milá Edito. Děkujeme za Váš dotaz! Bohužel pobyt bez termínu
nelze zakoupit. Pokud chcete využít ke koupi FKSP, tak postup Vám
přikládám ZDE. :) S přáním hezkého dne, CK
Zanzo – Magdaléna
Dobrý den,je prosím v resortu bowling?V popisu jsem to nenalezla ale na
obrázku je.
Děkuji
Dobrý den, milá Terezo. Děkujeme za Váš dotaz! Ano, v resortu se nachází
i bowling. :) S přáním hezkého dne, CK Zanzo
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den,když si ted zaplatím pobyt na září s termínem už se opravdu nemusím o nic starat?A přijde mi voucher nebo potvrzení o platbě?Děkuji Johnová
Dobrý den, Aranko,
děkuji Vám za dotaz.
Při koupi voucheru s termínem se již skutečně nemusíte o nic starat. Váš termín by byl nákupem rezervován. Voucher Vám přijde ihned po zakoupení na e-mailovou adresu. Potvrzení o platbě byste pak dále našla v sekci „Moje nákupy“ pod tlačítkem „Doklady“.
S přáním krásného dne,
Kačka.