Fantastický wellness pobyt s polopenzí ve 4* Spa Resortu Sanssouci v Karlových Varech
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
hvězdná sleva 30% klesla po přidání dítěte na 20% a po vybrání pobytu
na 3 dny na 14%. Co dodat…
Dobrý den, Pavle, děkujeme Vám za dotaz.
Hvězdná sleva 30% platí pouze na základní balíček pobytu. V případě změny počtu dní či přidání dalších osob se může výše slevy změnit.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Eva
Dobrý den, chci koupit voucher pro 2 osoby a v procedurách píšete vždy 1×, znamená to že je to jen pro jednu osobu nebo pro obě?
Dobrý dem, paní Eliášová,
pokud si zadáte při vytváření rezervace dvě osoby, bude každá procedura
pro osobu.
rezervační oddělení
Dobrý den, ještě se chci zeptat, zda procedury probíhají i v sobotu. děkuji!
Dobrý den,
ano, některé procedury probíhají i v sobotu.Rezervační oddělení
Poprosím ještě o odpověď k procedurám. Vyjmenované procedury jsou v nabídce na každý den všechny tři nebo jen jedna z nich? Děkuji!
Krásný den, Jano, děkuji vám za dotaz. Procedury jsou vždy v balíčku 1× za pobyt :) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, lze využít k dopravě na kolonádu lanovku od Imperiálu? děkuji, Jana
Dobrý den,
určitě lze.
rezervační oddělení
Dokdy platí tato nabídka?
Dobrý den, paní Tomášová,
u každé nabídky máte vypsanou platnost.
rezervační oddělení
Hi, are they Spa procedures once a day or once the whole trip?
Good day,it depends on which package you buy. The procedures take place during
the entire stay.
Reservation department
Dobrý den, když přijdu autobusem, dostanu se k Vám MHD bez problémů?
Dobrý den, paní Radvanovska,
ano, MHD jezdí přímo k našemu hotelu.
Dolní nádraží lze nastoupit přímo na autobus č.2 směr
Divadelní náměstí (vystoupíte na zastávce Švýcarský dvůr nebo
zastávka Sanssouci )
Hezký den
rezervační oddělení
Dobrý den,
jak je to s parkováním, je zdarma, nebo pokud ne, tak kde se dá zaparkovat a
za jakou cenu na den?
Dobrý den,
vzhledem k omezenému počtu parkovacích míst nemůžeme parkovací místo
předem rezervovat.
Parkování v areálu hotelu dle dostupných míst během Vašeho příjezdu:
Poplatek za venkovní parkoviště je 250,– CZK / osobní vůz /noc Poplatek
za parkovací místo v garáži za 300,– CZK / osobní vůz /noc
Pokud bude kapacita našeho parkoviště již obsazená, recepční Vám
doporučí nejbližší veřejné parkoviště, kde můžete své auto
bezpečně zaparkovat.
s pozdravem, rezervační oddělení
Dobry den, proc neni moznost provest platbu v hotovosti po prijezdu na ubytovani.
Dobrý den, v případě, že zakupujete voucher na Slevomatu, hradíte přímo
Slevomatu.
Děkujeme za pochopení.
Rezervační oddělení hotelu.
Dobrý den, pobyt začíná večeři a končí snídani?
Dobrý den paní Lenko, ano, je to přesně tak, jak uvádíte. Pokoje je třeba
opustit do 11:00. Hezký den, Spa Resort Sanssouci
Dobrý den, lze voucher využít na pobyt s odjezdem ve státní svátek, konkrétně 8.5.? Děkuji
Dobrý den, ano, rezervace s odjezdem 8.5. je možná.
Rezervační oddělní
Dobrý den, od jakého věku u vás mohou děti do bazénu?
Dobrý den, paní Vránková,
věk dětí není nijak omezen. U malých dětí je povinnost mít speciální
plenkové kalhoty do vody, po 19 hodině je vstup do sauny a bazénu vyhrazen
pouze pro osoby starší 15 let.
rezervační oddělení
Jak je to z dopravou na kolonádu? Je nějaká sleva na dopravu, lanovku?
Dobrý den,na kolonádu se dostanete městskou hromadnou dopravou, jízdenku na
autobus je možné zakoupit na recepci hotelu. Doprava není
zvýhodněna.Děkujeme za pochopení.
Rezervační oddělení
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den , mám dotaz . Mám zakoupený pobyt bez termínu. Nestihnu jej využít do 30.9. 2024 . Je možné tento poukaz využít 1. týden v říjnu?
Hezký den, milá Aleno, děkuji za váš dotaz.
Individuální prodloužení platnosti z naší strany není technicky možné. Doporučím vám obrátit se na naši zákaznickou podporu, konkrétně zde. Do e-mailu nezapomeňte přidat kód voucheru, který máte.
Děkuji za pochopení a přeji krásný den, Klára.