Pro změnu termínu kontaktujte zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Nejpozději 2 dny před zahájením pobytu je možné po dohodě s ubytovacím zařízením:
změnit termín pobytu, pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit
nebo vyměnit rezervaci za otevřený voucher bez termínu, přičemž možnosti využití se řídí původními podmínkami pobytového poukazu
nebo vyměnit voucher za kredity na nákup služeb v ubytovacím zařízení, kde jste ho rezervovali.
V případě zrušení rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu nebo v případě nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady v plné výši propadá. Pobyt s již rezervovaným datem nelze zrušit ani vrátit peníze. Pobyty bez termínu lze zrušit v zákonné 14denní lhůtě nebo refundovat po vypršení platnosti voucheru podle platných pravidel.
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.